رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه رضایتمندی، شرط ورود بیمار به بیمارستانهای دولتی است تصریح کرد: دریافت مطلوب و با کیفیت خدمات درمانی از مهمترین محورهای است که بیماران به آن توجه ویژه میکنند و بر همین اساس آنچه که حق بیماران است را ما تکلیف میدانیم و به آن عمل میکنیم
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه رضایتمندی، شرط ورود بیمار به بیمارستانهای دولتی است تصریح کرد: دریافت مطلوب و با کیفیت خدمات درمانی از مهمترین محورهای است که بیماران به آن توجه ویژه میکنند و بر همین اساس آنچه که حق بیماران است را ما تکلیف میدانیم و به آن عمل میکنیم
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد گفت: از آغاز طرح تحول نظام سلامت تا به امروز بیش از 700 و هفتاد هزار نفر از خدمات سلامت در این بیمارستان استفاده نموده اند که این بیانگر رضایتمندی مردم از این بیمارستان بوده است.
وی با تاکید بر اینکه خادمان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان و بیمارستان های استان تلاش مضاعفی در طرح تحول نظام سلامت انجام داده اند گفت : خرید تجهیزات پزشکی ، استقرار پزشکان متخصص، افتتاح و رااندازی بخشهای درمانی ، افزایش تختهای بیمارستان ، خرید ملزومات رفاهی ، بهسازی و باسازی بخشهای فرسوده ، ایجاد فضای امن برای بیماران ،کاهش اعزام بیماران به استانهای همجوار ، استخدام نیروهای درمانی مورد نیاز در بخشها، و از همه مهمتر کاهش پرداختی از جیب مردم از مهترین خدماتی است که در این چند سال به مردم در حوزه سلامت ودرمان ارائه شده است همه این خدمات بیانگر رضایتمندی مردم از خادمان خود در حوزه سلامت هست
رئیس بیمارستان شهید بهشتی گفت: یکی از آرزوهای رهبر مقام معظم رهبری این بوده که بیماران دغدغه بیماری و هزینه های آن را نداشته باشند و خوشبختانه با اجرای این طرح، نگرانی های بیماران در این راستا به حداقل ممکن رسیده و این آرزوی دیرینه محقق گردیده است.
دکتر سعیدی نژاد در ادامه بیان کرد: خوشبختانه تمام خدمات درمانی به بیماران در حال ارائه است و رضایتمندی مردم از این طرح نشانگر اجرای موفق آن است و خرسندیم که در راستای رضایت مردم و ارائه بهترین خدمات به آنان گام برداشته ایم.
خبر سید یحیی اسلام نژاد